Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk de Back & de Jong – De Bilt
Huisartsenpraktijk de Back & de Jong
De beste zorg,
dicht bij huis

Huisartsenpraktijk De Back en De Jong

Persoonlijk zorg, dat is wat wij u willen bieden. Zorg en aandacht die past bij uw gezondheid, uw omstandigheden en uw behoeften. Daarom is een van ons uw ‘vaste’ huisarts, zodat we u beter leren kennen. En is vervanging nodig? Dan is dat ook een bekend gezicht. Lees hier meer over ons

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Het klachteregelement vindt u op de hoofdpagina van de wensite van het gezondheidscentrum De Bilt. https://www.ghcdebilt.nl/klachten/

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.